Extra maatregelen Shoesme in verband met coronavirus

In deze onzekere tijden willen we jou, als onze gewaardeerde klant, graag op de hoogte houden over de voorzorgsmaatregelen die wij treffen en hoe wij omgaan met deze situatie.

Shoesme Brandstores gesloten

De Shoesme Brandstores zijn helaas t/m 19 januari 2021 gesloten, maar online blijven we voor je klaar staan zoals je van ons gewend bent. Hieronder lees je daar meer over. 

Webshop & Bezorgen

Op Shoesme.nl ben je 24/7 welkom! Wij bezorgen je schoenen gratis thuis en ook het retourneren is kosteloos. Bezorgers van PostNL zorgen ervoor dat je bestelling snel en netjes thuis afgeleverd wordt. Wel zorgen ze voor zo min mogelijk menselijk contact en houden ze een gepaste afstand.

Vertraging PostNL

Door drukte bij PostNL kan het zijn dat je pakket later wordt geleverd dan dat je van ons gewend bent.

Tip voor de thuisblijver

Als Shoesme weten we als geen ander hoe lastig het is om de juiste maat bij je kleintje te bepalen omdat kindervoetjes ontzettend snel groeien. Met het Shoesme meetsysteem zie je in 1 oogopslag de juiste maat. Super handig en zo kan jij voortaan zorgeloos de juiste maat bestellen. Daarnaast help jij ons, vooral nu in deze tijd, om de hygiëne verder te waarborgen. 

Hygiëne 

De ontwikkelingen rondom het Coronavirus gaan ontzettend snel en natuurlijk zetten wij bij Shoesme de gezondheid van onze medewerkers en klanten op nummer één. We volgen daarom continu alle voorzorgsmaatregelen op. Dat betekent dat de richtlijnen van de overheid en het RIVM binnen Shoesme ten strengste worden nageleefd.

Heb je vragen?
Shoesme is bereikbaar voor alle vragen via klantenservice@shoesme.nl en livechat.