Extra maatregelen Shoesme in verband met coronavirus

In deze onzekere tijden willen we jou, als onze gewaardeerde klant, graag op de hoogte houden over de voorzorgsmaatregelen die wij treffen en hoe wij omgaan met deze situatie.

Hygiëne
De ontwikkelingen rondom het Coronavirus gaan ontzettend snel en natuurlijk zetten wij bij Shoesme de gezondheid van onze medewerkers en klanten op nummer één. We volgen daarom continu alle voorzorgsmaatregelen op. Dat betekent dat de richtlijnen van de overheid en het RIVM binnen Shoesme ten strengste worden nageleefd.

Shoesme brandstores gesloten
Shoesme heeft, voor ieders veiligheid, besloten om Shoesme Brandstore Breda, Den Bosch & Tilburg voorlopig te sluiten. Zodra de Branstores weer open gaan, zul je een update van ons ontvangen. 

Webshop & Bezorgen
Je kunt nog steeds gewoon bij Shoesme.nl bestellen. Bezorgers van PostNL zorgen ervoor dat je bestelling snel en netjes thuis afgeleverd wordt, zoals je dat van Shoesme gewend bent. Wel zorgen ze voor zo min mogelijk menselijk contact en houden ze een gepaste afstand.

Vertraging PostNL
Door drukte bij PostNL kan het zijn dat je pakket later wordt geleverd dan dat je van ons gewend bent.

Tip voor de thuisblijver
Als Shoesme weten we als geen ander hoe lastig het is om de juiste maat bij je kleintje te bepalen omdat kindervoetjes ontzettend snel groeien. Met het Shoesme meetsysteem zie je in 1 oogopslag de juiste maat. Super handig en zo kan jij voortaan zorgeloos de juiste maat bestellen. Daarnaast help jij ons, vooral nu in deze tijd, om de hygiëne verder te waarborgen. 

Heb je vragen?
Shoesme is bereikbaar voor alle vragen via klantenservice@shoesme.nl en livechat.

Wij zijn dankbaar en trots op onze medewerkers en partners die ook in deze bijzondere periode voor ons en onze klanten klaarstaan. Laten we goed op elkaar en onszelf passen in deze onzekere tijden!