• Gratis verzending vanaf € 49,95
  • Retourneren binnen 14 dagen
  • Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd
Geen zorgen, we helpen je graag

Shoesme klantenservice

Gratis verzending
Gratis verzending
vanaf € 49,95
Super snel in huis
Super snel in huis
Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd. 
Retourneren
Retourneren
Binnen 14 dagen
Bekijk hier

Contactgegevens

We zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag
Van 10.00 - 17.00 uur via:

Telefoon
+31 (0)13 - 303 3104
*Dit telefoonnummer is alléén voor klantvragen en niet bedoeld voor commerciële doeleinden. Geen klantvraag? Lees hier meer

E-mail Nederland
klantenservice@shoesme.nl

E-mail België
klantenservice@shoesme.be

Vestigings- & bezoekadres
Trouwlaan 38
5021 WL TILBURG

KvK-nummer: 18057657

BTW-nummer: NL 8186.88.373.B01

    Bekijk hier

    Veelgestelde vragen

    • Wanneer wordt mijn pakketje geleverd?

      Wanneer je een bestelling plaatst op een werkdag vóór 17.00 uur, dan wordt je bestelling in bijna alle gevallen dezelfde werkdag door ons aangeboden aan DHL. Bestellingen die je op zaterdag plaatst worden de maandag daarop verwerkt en verzonden. Zodra je bestelling verzonden is ontvang je per e-mail van ons een Track & Trace code om het pakketje te kunnen volgen.

      Let op! Sommige artikelen worden vanuit onze brandstores verstuurd en daardoor kan de verzending een dag vertraging oplopen. Wanneer je meerdere artikelen hebt besteld kan het voorkomen dat je bestelling in delen wordt geleverd. Dit staat dan aangegeven op de bijgevoegde leverbon. 

    • Wat is de retourtermijn?

      Retourneren bij Shoesme kan binnen 14 dagen na levering. Stuur het artikel - indien redelijkerwijs mogelijk - ongedragen, onbeschadigd en in de originele verpakking retour. Je kunt je bestelling retourneren via DHL. Je retourneert jouw bestelling middels het bijgevoegde retourlabel. De retourkosten van € 1,95 worden bij retourneren via het bijgevoegde retourlabel automatisch verrekend. Stuur je zelf met DHL of een andere pakketdienst een pakket retour, dan zijn deze kosten voor je eigen rekening. We raden je dus aan om het meegeleverde retourlabel te gebruiken, zodat je lagere retourkosten betaald.

    • Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending verwerkt wordt?

      Wij storten het retourbedrag, zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terug op je rekening. Zodra je retour is verwerkt ontvang je een e-mail en ontvang je binnen twee werkdagen het bedrag terug op je rekening via het betaalmiddel dat je hebt gebruikt voor je aankoop, onder de naam “stichting Mollie Payments". Houd er rekening mee dat wij voor iedere retour € 1,95 retourkosten in rekening brengen, deze kosten worden automatisch verrekend. 

    • Hoe kies ik de juiste schoen voor mijn kind?

      Shoesme ontwikkelt baby- en kinderschoenen die aansluiten bij iedere ontwikkelingsfase van jouw kindje. We onderscheiden daarbij drie groepen:

      - Baby's van 0 tot 1,5 jaar die zich ontwikkelen van een baby naar dreumes en die de eerste wankele stapjes zetten en leren lopen. Goede schoenen en sneakers met een extreem flexibele zool zorgen ervoor dat ze gemakkelijk weg stappen. Shop hier de eerste schoentjes voor jouw baby of dreumes >

      - Peuters van 1,5 tot 3 jaar die zelfstandig kunnen lopen, maar hun evenwicht nog niet volledig onder controle hebben. Een stevige schoen met flexible zool geeft net dat steuntje in de rug die ze nodig hebben. Je kunt hier alle geschikte schoenen voor deze fase shoppen >

      - Kinderen van 4 tot 12 jaar die de peuterfase zijn ontgroeid en goed lopen, rennen en spelend de wereld ontdekken. Ontdek hier de leukste kinderschoenen voor deze fase > 

      Omdat Shoesme haar eigen leesten ontwikkelt kunnen we garanderen dat alle schoenen 100% afgestemd zijn op een baby- en kindervoet. Daarnaast houden we bij de ontwikkeling van onze schoenen rekening met de fase én het doel waar schoenen voor worden gebruikt. Lees hier meer over onze verschillende schoenen en concepten voor de verschillende ontwikkelingsfases van baby's en kinderen.

    • Welke maat moet ik bestellen voor mijn zoon/dochter?

      Om de juiste maat te bepalen kun je ons meetsysteem gebruiken. Het meetsysteem meet de maat inclusief 1 maat groeiruimte. Geen meetsysteem in huis en wil je toch nu de juiste maat meten? Raadpleeg dan onze maatadvies pagina. Hier staat uitgelegd hoe je de voeten op kan meten zonder het meetsysteem. Mocht je twijfelen over de maat dan kun je altijd langsgaan bij één van onze brandstores. Hier kunnen ze je adviseren over de juiste maat én zien of je kleintje goed op de schoentjes loopt. Je mag ook altijd contact opnemen met één van onze experts van de klantenservice, zij kunnen je helpen bij het bepalen van de juist maat. 

    • Ik heb een verkeerd of kapot item ontvangen, wat nu?

      Wat vervelend dat je een verkeerd of kapot item hebt ontvangen! Uiteraard mag je in dit geval altijd contact opnemen met onze klantenservice door een mailtje te sturen naar klantenservice@shoesme.nl. Vermeld hierin je ordernummer & maak een foto van het item dat verkeerd of kapot is. Zo kunnen we je zo snel mogelijk helpen!

    • Ik heb een klacht over een Shoesme artikel, wat nu?

      Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over een paar Shoesme schoenen, dan adviseren wij je zo snel mogelijk contact te zoeken met het verkooppunt.

      Aankoop Shoesme verkooppunt
      Wanneer je een klacht hebt met betrekking tot een paar Shoesme schoenen dat je bij een Shoesme verkooppunt hebt gekocht, dan is dit verkooppunt voor jou het eerste aanspreekpunt voor die klacht. Het verkooppunt kan de klacht beoordelen en, indien gegrond en binnen de garantiebepalingen van de winkelier, met jou in overleg gaan over een eventuele oplossing. Omdat je een koopovereenkomst bent aangegaan met de winkelier, verloopt de klachtafhandeling via deze weg en niet via ons als leverancier. 

      Aankoop Shoesme webshop
      Heb je schoenen in de Shoesme webshop gekocht, dan raden we je aan contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@shoesme.nl. Vermeld daarbij het ordernummer en stuur, indien mogelijk, foto's mee om jouw klacht zo goed mogelijk uit te leggen. Je mag binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons verwachten.


    Verkooppunt worden?

    Geïnteresseerd om reseller te worden of onze producten te verkopen in jouw winkel? Lees meer over het worden van een verkooppunt. 


    Werken bij Shoesme?

    Passie voor schoenen en kids? Become a part of the Shoesme team! Bekijk onze carrière pagina.


    Media & Fans

    Geïnteresseerd in een samenwerking met Shoesme? Neem dan contact met ons op!

    Laat je inspireren

    #Shoesme