Betalen
- Welke betaalmogelijkheden kan ik gebruiken?
Bij Shoesme kun je betalen met onderstaande betaalmethodes:
Ideal
Bij Shoesme betaal je veilig, snel en gemakkelijk met iDEAL. De volgende banken zijn hierbij aangesloten: ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab bank, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers en Bunq bank.Creditcard
Bij Shoesme kan je veilig betalen met je Visa of MasterCard creditcard. Bij ons kun je er vanuit gaan dat je betaling veilig verloopt. Tijdens de betaling wordt er gevraagd naar je CVV code. Deze 3-cijferige code vind je op de achterkant van je creditcard, het zijn de laatste 3 cijfers.Klarna
Bij Shoesme kun je veilig en eenvoudig betalen. Kies ervoor om achteraf te betalen of in termijnen. Bij achteraf betalen ontvang je eerst je bestelling en betaal je pas later. Zo shop je met extra zekerheid! Mogelijk vanaf €49,95 en tot een maximaal orderbedrag van €249,95.Riverty - voorheen AfterPay
Kies voor achteraf betalen en ontvang eerst je bestelling voordat je betaalt. Na de levering krijg je een betaaloverzicht en heb je 14 dagen de tijd om de betaling te voldoen. Zo shop je zonder zorgen en betaal je alleen voor wat je houdt! Mogelijk vanaf €49,95 en tot een maximaal orderbedrag van €249,95.Apple Pay
Bij Shoesme kun je snel en veilig betalen met Apple Pay. Reken eenvoudig af met je iPhone, Apple Watch, iPad of Mac op Safari, zonder je betaalgegevens in te vullen. Bevestig je betaling met Face ID, Touch ID of je toegangscodeen geniet van een snelle en veilige checkout!Google Pay
Bij Shoesme kun je eenvoudig en veilig betalen met Google Pay. Reken snel af met je Android-smartphone, smartwatch of tablet, zonder je kaartgegevens in te voeren. Bevestig je betaling met je vingerafdruk, gezichtsherkenning of pincode.Paypal
Kies je ervoor om via PayPal te betalen? Na het bestellen word je direct doorgestuurd naar de website van Paypal. Je kunt je hier aanmelden voor een nieuw account of inloggen met je bestaande Paypal gebruikersnaam en de betaling bevestigen. Van ons ontvang je na betaling een ontvangstbevestigingBancontact
Voor onze Belgische klanten hebben we deze betaalmogelijkheid. Hiermee betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling. - Is mijn bestelling gelukt?
Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets mis gaat met jouw betaling. Hoe weet je nu zeker of deze goed is doorgekomen, nadat je bijvoorbeeld een foutmelding hebt gekregen?
-Check je eigen bankafschriften om te zien of het bedrag is afgeschreven.
-Twijfel je nog steeds? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen voor jou kijken of de betaling goed is doorgekomen!Weet je eigenlijk al zeker dat je betaling niet goed is doorgekomen? Dan is je bestelling ook niet geplaatst. Dit betekent dat je je bestelling opnieuw moet plaatsen en ook opnieuw een betaling moet uitvoeren.
- Hoe gebruik ik een kortingscode?
Een kortingscode kun je bij de betaalpagina toepassen. De kortingscode voer je bij “Pas kortingscode toe” in. Per bestelling kun je één kortingscode gebruiken.