De Shoesme shop biedt je de mogelijkheid om online jouw favoriete Shoesme schoenen te bestellen. Het bestellen van schoenen in de Shoesme Shop is eenvoudig en snel. Om te bestellen volg je de volgende stappen:
Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Het is niet nodig om een account aan te maken om te bestellen in de Shoesme Shop.
De weergegeven prijzen zijn inclusief BTW. Het BTW-bedrag wordt apart vermeld op de orderbevestiging die je ontvangt na het plaatsen van de order.
Betalen kan door middel van:
Wanneer je een bestelling plaatst op een werkdag vóór 14.00 uur, dan wordt je bestelling in bijna alle gevallen dezelfde werkdag door ons aangeboden aan PostNL. Bestellingen die je op zaterdag plaatst worden de maandag daarop verwerkt en verzonden. Zodra je bestelling verzonden is ontvang je per e-mail van ons een Track & Trace code om het pakketje te kunnen volgen.
Let op! Sommige artikelen worden vanuit onze brandstores verstuurd en daardoor kan de verzending een dag vertraging oplopen. Wanneer je meerdere artikelen hebt besteld kan het voorkomen dat je bestellingen in delen wordt geleverd. Dit staat dan aangegeven op de bijgevoegde leverbon.
Wij hanteren geen verzendkosten voor het verzendklaar maken, controleren en afleveren van de bestelling. Retourneren is gratis en kan middels het bijgevoegde retourlabel.
Als wij je bestelling in meerdere keren leveren, om welke reden dan ook, betalen wij uiteraard de extra kosten. Mocht een bestelling vanuit verschillende locaties worden verstuurd, staat dit op de bijgevoegde leverbon aangegeven.
Mochten wij niet in staat zijn de bestelling binnen 3 werkdagen te versturen, dan zullen wij je daarvan op de hoogte stellen. Je kan de order dan annuleren of een nieuwe levertijd afspreken.
We bieden drie verschillende bezorgopties aan.
- Tijdvaklevering de volgende dag
- Avondlevering de volgende werkdag tussen 18.00 uur en 22.00 uur + €2,00
- Ophalen bij een ophaalpunt naar keuze
Als je niet thuis bent probeert de PostNL bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht achter met daarop een 'niet thuis-code'. Met deze code kun je zelf kiezen waar en wanneer je jouw pakket wil laten bezorgen. Je kunt je keuze tot 22:00 uur aan PostNL doorgeven.
Als je geen bezorgmoment kiest, probeert de bezorger het de volgende dag nog een keer. Lukt het dan weer niet om je pakket te bezorgen? Dan bewaren ze het voor je op een PostNL-locatie bij je in de buurt. Je hebt dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna stuurt PostNL het terug naar Shoesme. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als je je pakket ophaalt, anders mag PostNL het pakket niet aan je meegeven.
Meer informatie over Retourneren & Ruilen van een bestelling